Tevreden?
Wij vinden het altijd leuk om een compliment te krijgen. Of heeft u een leuke tip voor ons? Stuur ons een bericht.
Tip of compliment?
Wij vinden het altijd leuk om die te krijgen!
Ontevreden?
Het kan ook gebeuren dat u juist niet tevreden bent over onze dienstverlening. U kunt dan een klacht indienen.
Hoe dient u een klacht in?
U heeft een klacht over het handelen van onze organisatie, onze aannemers, of medewerkers. Voor het indienen van een klacht neemt u de volgende stappen:
Stap 1: Eerst bespreekt u met de medewerker zelf waarover uw klacht gaat. Misschien kunt u samen tot een oplossing komen. Lukt dat niet, dan kunt u de volgende stap zetten.
Stap 2: U stuurt uw klacht naar het management van Rijnhart Wonen.
Stap 3: Binnen veertien werkdagen ontvangt u een reactie van de verantwoordelijke manager. Als uw klacht is of wordt opgelost, dan is uw klacht afgehandeld. Als u hier niet tevreden mee bent, kunt u nog een volgende stap zetten, namelijk de klachtencommissie benaderen.
Stap 4: De klachtencommissie behandelt klachten waarop geen reactie is gegeven of die niet zijn opgelost. U kunt de klachtencommissie bereiken via info@rijnhartwonen.nl of per post (Postbus 21, 2350 AA, Leiderdorp).
Bent u huurder bij Rijnhart Wonen?
Geef uw klacht aan ons door
Bent u geen huurder bij Rijnhart Wonen?
Meld uw klacht dan hier